Nadstandardní finanční poradenství

Finanční poradci M.S.QUATRO

Finanční poradenství je oblast zahrnující široké spektrum služeb od finančnictví, přes správu investic, nemovitostí, daní, řešení pojistných událostí a podobně. Zorientovat se v této oblasti je náročné, a tak není překvapením, že většina z nás v praxi využívá služby finančního poradce.

Makléřská společnost QUATRO je na trhu už více než 20 let a v rámci standardního finančního poradenství poskytuje služby v těchto oblastech:

👍 hypotéky a úvěry,

👍 pojištění životní, majetkové, odpovědnostní,

👍 investice a spoření,

👍 optimalizace výdajů (např. pomoc s výběrem dodavatelů energií).

Poradenství by mělo být komplexní, kvalitní, koncepční a nastaveno dlouhodobě. Doba se však velmi rychle vyvíjí, nabídka finančních produktů se zvyšuje a rostou také požadavky klientů. Zatímco v minulosti si zákazník vystačil se standardní službou, dnes se zdá být pro mnohé nedostačující. Aby se však finanční poradce mohl věnovat komplexní správě portfolia, je nutné se neustále vzdělávat a vyžaduje to vysoký stupeň profesionality a dostatečné znalosti z mnoha oblastí. Není možné, aby poradce sám tak rozsáhlou oblast znalostí obsáhl, je nutné využívat pro konzultace i kolegy profesionály z různých oblastí. Postupně jsme tedy do našich služeb zařazovali nadstandardní služby a péči.

M.S.QUATRO svým zákazníkům při uzavření jakéhokoliv produktu automaticky zdarma poskytuje základní standardní péči. Nově jsme pro zájemce z řad klientů připravili i nabídku nadstandardních placených služeb. Klient tak získá možnost sám si vybrat služby a tarif placeného poradenství dle vlastních představ. Mezi nadstandardní služby patří:

👉 pravidelná aktualizace finančního plánu;

👉 servis smluv, které jsme nesjednali;

👉 aktualizace finančních produktů;

👉 pravidelná a často i přednostní péče poradce;

👉 administrativní služby spojené s aktualizací smluv včetně těch, které jsme nesjednali (změny jména, adresy…);

👉 pomoc s vyřizováním pojistných událostí nad rámec běžné agendy;

👉 kompletní vyřizování pojistných událostí nespadajících do rámce sjednaného pojištění, které řešíme ve spolupráci s partnerskou organizací, která vyřídí vždy maximální pojistné plnění (spolupráce s odborníky z pojišťovnictví – likvidace, právníci, soudní znalci…);

👉 právní konzultace (posouzení a konzultace v případě pojistné události nebo právního problému).

Proberte se svým poradcem vaše možnosti a nastavte míru spolupráce, která bude odpovídat vašim představám.  

Vybírat můžete ze tří tarifů – Základ – Standard – VIP

Tarif

Základ

Standard

VIP

Garance EUCS

 

Právní klinika

   

Aktualizace finančního plánu

   

Aktualizace portfolia pojistných smluv

Aktualizace portfolia úvěrů

 

Aktualizace portfolia investic

 

Hlášení pojistných událostí

Služby optimalizace výdajů domácnosti

On-line archivace produktové dokumentace

 

Komplexní zpracování administrativy

 

On-line finanční aktuality

Obecná konzultace s finančními odborníky pro soukromé účely

 

Aktualizace finančního plánu 1 x za 6 měsíců

   

Aktualizace finančního plánu 1 x za 24 měsíců

 

 

Měsíční cena vč. DPH

399 Kč

649 Kč

999 Kč

 

Rozpis služeb uvedených v tabulce

✔ Garance EUCS - maximální plnění při pojistné události: Bezplatné zastoupení společností EUCS a s ní spolupracujících odborníků při vzniku pojistné události ze životního a úrazového pojištění, havarijního pojištění, pojištění domácnosti a pojištění nemovitosti. Zajištění bezplatné konzultace nároků z jiných oblastí pojištění se zvýhodněnými podmínkami případného zastoupení pro řešení nezaviněných dopravních nehod a pracovních úrazů.

✔ Právní klinika EUCS: Konzultace v případě jakékoli pojistné události nebo právního problému z běžného občanského života. V případě pojistné události ze životního a úrazového pojištění, havarijního pojištění, pojištění domácnosti a pojištění nemovitosti má právo na zajištění bezplatného zastoupení společností EUCS a s ní spolupracující advokátní kanceláří / advokátem při uplatňování práv z pojištění a vymáhání nároků z pojištění. Pro jiné oblasti pojištění má také právo na zajištění zastoupení za zvýhodněných podmínek. Při řešení právních problémů nad rámec bezplatné konzultace má právo na zajištění pomoci specializovaného advokáta nebo odborníka za zvýhodněných podmínek.

✔ Aktualizace finančního plánu 1× za 24 měsíců nebo za 6 měsíců: Dle výběru tarifu pravidelný rozbor finanční situace a celkového majetku klienta, aktualizace finančních cílů a podkladů pro finanční plán.

✔ Aktualizace portfolia pojistných smluv: Průběžná aktualizace portfolia pojistných smluv dle aktuální situace a nabídky trhu. Výběr optimálního řešení z pozice klienta.

✔ Aktualizace portfolia úvěrů: Informace o aktuální situaci a vývoji na úvěrovém trhu, volba optimálního řešení.

✔ Aktualizace portfolia investic: Informace o aktuální situaci na trhu a v oblasti investic, zhodnocení rizik a volba optimálního řešení investičních smluv klienta.

✔ Hlášení pojistných událostí: Základní administrativní asistence v souvislosti s hlášením pojistné události, vyplnění příslušných formulářů, hlášení příslušné pojišťovně. Informace o podkladech požadovaných k řádnému nahlášení pojistné události (např. lékařské zprávy, rodný list).

✔ Služby optimalizace výdajů domácnosti: Poskytování služeb souvisejících s chodem domácnosti, Konkrétně se jedná o služby a smlouvy, které ovlivňují rodinný rozpočet a poskytují příležitost ke snížení pravidelných nákladů.

✔ On-line archivace produktové dokumentace: Odběratel může nechat ukládat a archivovat dokumentaci k produktovému portfoliu na cloudovém úložišti či vlastním serveru.

✔ Komplexní zpracování administrativy: Administrativní činnosti související s majetkem klienta; např. získání příslušných formulářů a podkladů k vyplnění, zasílání na jednotlivé instituce a zároveň vedení evidence odeslané dokumentace pro případné reklamace ve vztahu k institucím.

✔ On-line finanční aktuality: Průběžná informovanost formou zasílání novinek a informací z finančního trhu on-line.

✔ Obecná konzultace s finančními odborníky pro soukromé účely: Získávání všeobecné informace týkající se různých oblastí finančního trhu – pojištění, úvěry, hypotéky, poradenství v oblasti výnosnosti investičních nemovitostí apod.

  • M.S.QUATRO, s.r.o., Na Hradbách 424/3, 69301 Hustopeče

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Google Analytics
Marketingové nástroje pro Google Analytics
Přijmout
Odmítnout
Google Tag Manager
Marketingové nástroje pro Google Tag Manager
Přijmout
Odmítnout